Klantenservice
Wij werken er hard aan om onze klanten tevreden te houden. Heeft u opmerkingen of suggesties om onze dienstverlening (online of offline), winkels, producten of webshop te verbeteren? Laat het ons weten via [email protected] of via onderstaand contactformulier. Wij helpen u graag!
Obbink.nl is onderdeel van Obbink Online gevestigd te De Corantijn 18G, 1689 AP Zwaag en aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg.
Niet tevreden?
Heeft u onverhoopt een klacht over onze diensten en/of producten, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op door een e-mail te sturen naar [email protected]. We zullen dan uiterlijk binnen 3 werkdagen met een inhoudelijke reactie komen. Dit doen we via per e-mail of telefonisch.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Bedrijfsinformatie
BoXXer Online B.V.
De Corantijn 18 G
1689 AP Zwaag
Bezoekadres:
Koningslinde 3
7131 MP Lichtenvoorde
Klantenservice:
T: 0544 - 39 48 78
E: [email protected]
(ma. t/m vr. 08.30 - 17.00 uur)
Openingstijden Service Center:Ma - vr: 08.30 - 17.30 uur
Za: 08.30- 16.00 uur
Zo: Gesloten
Btw-nummer: | NL86 3043252 B01 |
---|---|
KVK-nummer: | 83943951 |
IBAN: | NL22 INGB 0676 0215 30 |
BIC: | INGBNL2A |